close
      Now That She's Gone
作詞:林俊傑 作曲:林俊傑
 
Girl you know I miss you so (女孩,你知道我很想你)
I didn't know you had to go (
我不知道你不得不走)
You've had enough of our distance baby (
寶貝,我們之間的距離已十分遙遠)
Before I had the chance to say (
在我有機會表白之前)
I'm staying with you (
我和你一起度過 )
For the rest of my life (
我剩餘的生命)
Don't keep telling me these words (
別繼續告訴我這些話)
You don't know how much it hurts (
你不知道它是多麼的使人痛心)
And I'll promise you eternity (
我會承諾永遠)
If you promise me your stay (
如果你答應留下)
But now it's too late (
但是現在已經太晚了)
I'm no longer the man that I was (
我不再是以前的我)
I will go on without her(
沒有她我依然會繼續下去)
Like a fool who's too sure (
像一個自以為是的傻瓜)
I'm like a bird who's lost her wing (
像一隻失去翅膀的鳥兒)
A fire without its flame (
一把火沒有它的火焰)
I don't know how to be strong (
當我的愛還在繼續時)
When my love has to move on (
我不知該如何堅強)
I am a song without a soul (
我是一首沒有靈魂的歌)
Now that she's gone (
此刻,她已離開)
What's left of us is this song (
留給我們的都在這首歌中)
Don't keep telling me these words (別繼續告訴我這些話)
You don't know how much it hurts (
你不知道它是多麼的使人痛心)
And I'll promise you eternity (
我會承諾永遠)
If you promise me your stay (
如果你答應留下)
But now it's too late (
但是現在已經太晚了)
I'm no longer the man that I was (
我不再是以前的我)
I will go on without her (
沒有她我依然會繼續下去)
Like a fool who's too sure (
像一個自以為是的傻瓜)
I'm like a bird who's lost her wing (
像一隻失去翅膀的鳥兒)
A fire without its flame (
一把火沒有它的火焰)
I don't know how to be strong (
當我的愛還在繼續時)
When my love has to move on (
我不知該如何堅強)
I am a song without a soul (
我是一首沒有靈魂的歌)
Now that she's gone (
此刻,她已離開)
What's left of us is this song (
留給我們的都在這首歌中)
Oh yeah I know I know (我知道)
Baby I know I’m a fool (寶貝,我知道我是個傻瓜)
This is our song without a soul (
這是我們沒有靈魂的旋律)
Now that you're gone (
此刻,你已離開)
What's left of us in this song (
留給我們的只有這首歌)
arrow
arrow
    全站熱搜

    AuronKing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()